Wanneer u niet tevreden bent met de door mij verleende behandeling of gevolgde werkwijze, nodig ik u uit dit eerst met mij te bespreken. Mochten we samen niet tot een oplossing kunnen komen, kunt u overwegen een klacht in te dienen.
Ik ben zowel aangesloten bij het Nederlands Instituut voor Psychologen (NIP) als de Nederlandse Vereniging van pedagogen en onderwijskundigen (NVO).
Op de websites van beide verenigingen vindt u het klachtenreglement.
Ik ben tevens aangesloten bij het Klachtenportaal Zorg via het Nederlands Instituut voor Psychologen (NIP). Het Klachtenportaal Zorg is een externe organisatie die helpt om de onvrede en klachten over mijn zorg op te lossen. Als u uw klacht of onvrede opstuurt, beoordeelt Klachtenportaal Zorg of deze voldoet aan de voorwaarden om deze in behandeling te nemen en welke procedure erbij past. Als informatie ontbreekt of onduidelijk is, nemen zijn contact met u op om deze volledig te maken en de klachtenprocedure goed op te starten. Wilt u advies hoe om te gaan met een situatie waarover u niet tevreden bent, kunt u eveneens contact opnemen met Klachtenportaal. Er wordt dan nog geen procedure opgestart.
Geef uw klacht door met het klachtenformulier op de website van Klachtenportaal Zorg. U kunt ook een e-mail sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..